3ds Max 2017: Advanced Materials | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

3ds Max 2017: Advanced Materials

Тема в разделе "Gfx", создана пользователем Администратор, окт 20, 2019.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]
    3ds Max 2017: Advanced Materials
    https://www.lynda.com/3ds-Max-tutorials/3ds-Max-Advanced-Materials-2016/485600-2.html
    Physically based rendering (PBR) simulates the way light works in the real world. It achieves greater realism with less effort than traditional 3D rendering. This course focuses on PBR shading techniques in 3ds Max, using the Physical Material to achieve photorealistic surfaces such as stone, glass, and metal. Author Aaron F. Ross also looks at building shading networks, and combining and adjusting maps in interesting ways. Procedural maps such as ambient occlusion and substance deserve special attention, and you'll also see how to bake them out to bitmap files for cross-application and renderer compatibility. By the end of the course, you'll have a firm foundation in advanced shading workflows in 3ds Max.​

    Читать полную новость

    [​IMG]
    [​IMG]


    Скачать с облака. Download from the cloud

     

    Перелинковка тем

    Последнее редактирование: окт 20, 2019

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление