Gumroad – Hard Surface Texturing For Production | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

Gumroad – Hard Surface Texturing For Production

Тема в разделе "Gfx", создана пользователем Администратор, июн 16, 2019.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]

    Info:
    In this tutorial I will go over my process for hard surface texturing inside of Mari. I go over the UV process, baking UDIM curvature and AO maps in mightybake, importing your model into Mari, and the general texturing process using primarily node graph techniques.
    I will go over the new Mari 3.0 extension pack mask generators similar to Substance and Quixel’s DDo. No more manually painting dirt and edge wear!
    Software used:

    Maya, Mightybake, Nuke, Mari 3.0+ (extension pack required)

    [​IMG]
    [​IMG]


     

    Перелинковка тем

    Последнее редактирование: июн 16, 2019

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление