Insiders Guide to Helpdesk, Desktop & Server Support | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

Insiders Guide to Helpdesk, Desktop & Server Support

Тема в разделе "Купоны на Udemy на бесплатное обучение.", создана пользователем Администратор, июн 8, 2020.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]
    [100% Off] Insiders Guide to Helpdesk, Desktop & Server Support Udemy Coupon


    Go to Offer

    On this course, you will learn how the different levels of IT technical support work, topics include the following:


    * Service Level Agreements (SLAs)

    * Data Protection

    * Assessing User Ability

    * How to ensure passwords are secure

    * Ticket escalations and priority exceptions


    Also included on this course are some insider tips, such as how to build useful contacts within your company when you’re working at desktop support level. Although this is possible at any level, I’ve found this be easiest at level 2 as you are more likely to move around to fix issues.


    Instructors: John Courtenay

    [​IMG]
    [​IMG]

    Получить курс по купону

     

    Перелинковка тем

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление