Modeling, Texturing, and Shading Volcanic Rocks for Unreal | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

Modeling, Texturing, and Shading Volcanic Rocks for Unreal

Тема в разделе "Other", создана пользователем Администратор, сен 9, 2020.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]

    Duration: 6h | Video: .MP4 1920x1080, 24 fps | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 channels | Size: 9.13 GB
    Genre: eLearning | Language: English

    Watch as Lead Environment Artist at Ubisoft, Casper Wermuth create highly realistic volcanic rocks for Unreal using a combo workflow of Zbrush, Substance Designer, and Substance Painter. His techniques can be applied to any type of rock project and allows for scaling objects without messing up the texel density. His process covers modelling in Zbrush, creating UVs using 3d Coat, Creating tiling textures in Substance Designer, mask creation in Substance Painter, and finally putting it all together in Unreal with impressive results.

    Читать полную новость

    [​IMG]
    [​IMG]

    Скачать с облака. Download from the cloud

    Или скачать с помощью сервиса.

    Download using the service

    [​IMG]
     

    Перелинковка тем

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление