PhysXPainter v1.01 for 3dsmax 2013 to 2020 | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

PhysXPainter v1.01 for 3dsmax 2013 to 2020

Тема в разделе "Плагины и аддоны", создана пользователем Администратор, сен 1, 2019.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]
    PhysXPainter v1.01 for 3dsmax 2013 to 2020



    PhysX Painter is made to very quickly populate your scenes with your assets in a very natural way. It allows you to create them using a brush, and automatically place them with Rigid bodies simulation. Whether you work in architecture, game cinematics, commercials…etc you very often need to add details to your scenes with some assets. Placing them by hand is tedious and takes time to get a natural look. You also probably tried to do that with some MassFX simulations, but it takes a lot of time to get the result you want. Using this plugin will drastically improve your workflow and help you to make more believable scenes in less time.
    Полная новость
    Ссылки переливаются
     

    Перелинковка тем

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление