Solid Angle Maya To Arnold 3.2.1.1 for Maya 2017-2019 Win/Mac/Lnx | Видеокурсы и книги по темам. Video Tutorials and books

Solid Angle Maya To Arnold 3.2.1.1 for Maya 2017-2019 Win/Mac/Lnx

Тема в разделе "Gfx", создана пользователем Администратор, июн 15, 2019.

  1. Администратор

    Администратор Administrator Команда форума

    [​IMG]

    Info:
    Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya’s standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0 core.

    Features
    Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
    Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
    Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
    Support for volume rendering with Maya Fluids.
    Support for Maya Hair and nHair.
    Particles and nParticles support, including particle instancer.
    Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
    Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
    Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
    XGen integration.
    Texturable geometric lights.
    Deep EXR.
    Rendering of curves.

    [​IMG]
    [​IMG]


     

    Перелинковка тем

    Последнее редактирование: июн 16, 2019

Поделиться этой страницей

  1. Этот сайт использует файлы cookie, чтобы персонализировать контент и сохранить вход в систему, если Вы зарегистрируетесь.
    Продолжая использовать этот сайт, Вы соглашаетесь на использование файлов cookie.
    Скрыть объявление